söndag 18 juni 2006

Varför jag måste åka till Stockholm i sommar



Sorry, alla mina vänner i huvudstaden, men den främsta anledningen till att jag åker till Stockholm i slutet av augusti är inte ert förtjusande sällskap (men spara en sängplats, OK?), utan Moderna muséets stora Paul McCarthy-retrospektiv, som körde igång nu i helgen. I dagens DN gushar man - och jag vill vill vill se den snarast möjligt. Ni som kan, gå dit. Jag garanterar en unik upplevelse.

Läs om höstens McCarthy-äventyr, på Whitechapel Art Gallery i London, här.


Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Avundsjuuuuk!
Fan att det ska vara omöjligt att ta sig till Stockholm i sommar!

hälsar
Henrik
PS Dina VM-kommentarer är svårt beroendeframkallande, jag ser nästan fram emot dem lika mycket som mot själva matcherna! Italien-USA var verkligen bisarrt, orättvist resultat för USA tyckte jag då de lyckades med konststycket att totalt spela ut Italien de första 25 minuterna. DS

Anonym sa...

Precis, det hade varit fantastiskt roligt om USA vunnit med ett mål mot Italien. Och välförtjänt. Men det var kanske lite för många utvisningar för att det skulle lyckas.