lördag 22 april 2006

Does not compute

Ibland känner man sig extra korkad. Det har skrivits och talats en hel del om Neil Strauss förföringsbok The Game i svensk media den senaste tiden. Men jag hade fram tills helt nyligen inte en aning om att det fanns en bok med den titeln. (Förstår inte hur det har undgått mig, men det är en annan diskussion.) Istället har jag, varje gång jag sett en rubrik eller ingress med orden "The Game" i sig, per automatik associerat till en av två helt andra saker:

1.



2.



Föreställ er gärna mitt plågade ansiktsuttryck de få sekunder då min hjärnas cpu går upp till 100% och desperat försöker koppla samman ovanstående referenser med valfri artikel/bloggpost/recension om boken med samma namn. Systemkrasch.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, bilder med triple h i bloggosfären ser man för sällan ...

Måns sa...

Jag hade glömt hur snygg filmpostern till The Game var. Shit.