lördag 7 juni 2008

Reträtt

Ibland är jag duktig. Jag har sett till att fullständigt rensa kalendern under resten av juni, och har nu förflyttat mig till hemlig ort i skärgårdsmiljö (fast tack och lov inte på en enslig ö), varifrån jag ämnar se samtliga matcher under stundande fotbolls-EM, åka båt, blogga lite, äta gott, och komma ikapp med diverse populärkultur. Jag har en hög av US-inköpta magasin att beta av, typ hundra timmar podcasts (inkl P1:s Kino som bara för några dagar sen blev med podd - tack för det), och ett trettiotal filmer som med varierande intensitet kräver min uppmärksamhet. På bokryggarna står det DeLillo, Hammett, Leonard och Örnebring (just det, kompis, nu är det dags!). Jag har fått med mig nödvändiga BBQ-såser från Gray's, skafferi och kylskåp är välfyllda av mat och öl och vin, EM-bilagorna inköpta.

Inga kommentarer: