tisdag 6 september 2005

Språka på svenska

Efter vissa påtryckningar har jag bestämt mig för att vid sidan av min engelskspråkiga blog Detoured också starta en blogg på svenska. Liksom där kommer jag här att kommentera diverse populärkulturella fenomen, med ett ganska stort fokus på film, eftersom det upptar en stor del av mitt liv. Det kommer inte att bli en kopia av Detoured - som till största delen består av rena recensioner - tanken är att den här bloggen ska bli lite mer av en "blogg-blogg", med allt vad det innebär av banala funderingar kring det vi kallar kultur, mat, dryck och dylikt. Jag har också en förhoppning om att den här bloggen kommer att fungera som ett lagom vettigt skyltfönster för mina talanger och ambitioner.

Fortsätt gärna kolla in Detoured, eftersom den även fortsättningsvis kommer att uppdateras för att tillfredsställa mina engelskspråkiga vänner.

Inga kommentarer: